|
|
|
» Non-Registered Users |
You are seeing this module because you are showing as an unregistered user - have you forgotten to log in?
As an unregistered user, you may view and post in the general forums (where applicable); however all posts you make are "moderated" (i.e. placed into a moderation queue to be approved) before they are visible on the site. Please, therefore, refrain from posting duplicate posts as these will simply be deleted.
This also applies to those of you that have registered, but have not yet validated your email address. Please check your email inbox for an email that was sent by this site, and either click on the link provided therein, or copy and paste the link into your browser address bar. Until such time as you have verified your registration, you will have the same privileges as an unregistered user.
If you have not received your confirmation/validation email, please use our Contact Us form to request us to resend your validation details.
|
 |
|

8 December 2005, 15:08
|
|
|
|
Ble nettopp forsøkt scammet! Hva gjør man ?
Ok det hele begynte med at jeg la ut en auksjon på QXL. Fikk så en mail fra en som utga seg for å være Karen Barth som var professor på Harvard i USA.
Stod følgende:
'My is Karen Barth, Professor at Harvard Medical School USA,i would like to buy your Nokia 7610 Silver as a birthday gift for my husband who is working with the Canadian Embassy in Nigeria. May i have the total price of the item including shipping in US Dollars or would you consider 570,00 euro including shipping to Canadian Embassy Lodge in Nigeria. I would be paying you via bidpay (bidpay cash payment method), you can visit there site at www.bidpay.com or bank transfer via citibank. I am presently in the United Kingdom for a seminar i can be reached via phone on (+44)7031910041 (monday to friday 6am to 6pm) or karenb0806@yahoo.ca Thank you'
Jasså tenker jeg, skjønner raskt at dette er en scam og leker dum. Sender mail tilbake å skriver at ja jeg kan selge deg telefonen for 570 dollar.
Jeg registrere en konto hos bidpay, og noen timer senere får jeg en mail fra bidpay hvor det står at jeg har "an awaiting fund". Alt jeg trenger å gjøre for å få pengene er å sende de tracking nummeret så skal jeg få pengene. hmm litt rart tenker jeg, men tenker ikke noe særlig mer over over.
Skjønte jo fra dag 1 at dette var en scam, så jeg skulle være lur. Gikk på posten å sendte pakken, selvfølgelig sendte jeg ikke telefonen, men et par sandaler jeg kjøpte i spania for 2 år siden.
Uansett, det som fikk meg virkelig til å forstå at dette var en scam var at i mailen jeg fikk fra det såkalte bidpay, stod det helt nederst:
DO NOT REPLY TO THIS EMAIL. IF YOU HAVE QUESTIONS CONCERNING THIS PAYMENT, PLEASE MAIL TO service@bidpayco.com
Fikk nylig en mail om at en agent for bidpay skulle komme å levere pengene på døra ? heh, lattelig.. men jaja
@bidpayco.com ? Dette domenet tilhører ikke bidpay, men er registrert på følgende:
Admin Name........... xxxxxxx
Admin Address........ xxxxxxxxxx
Admin Address........
Admin Address........ Mesa
Admin Address........ 85205
Admin Address........ AZ
Admin Address........ UNITED STATES
Admin Email.......... service@bidpayco.com
Admin Phone.......... +1.4803393965
Hvis du går inn på www.activeisp.no og søker etter bidpayco.com og trykker på info kommer mye info opp.
Da gikk det opp for meg, hadde jeg vært dum hadde jeg sendt pakken.. Uansett, det som er litt morsom her er at han tror fortsatt at han har lurt meg, og at pakken jeg sendte med telefonen. 'karen barth' sendte nylig en mail om at 'mannen hennes' trengte 2 nye telefoner (nokia 8800) til noen arbeidskollegar og at de var for dyre i UK der hun nå befant seg.. blir bare dummere og dummere.
Uansett, spilte dum å fortalte at jeg drev min egen mobiltlf butikk her i Norge, men at jeg framover ville ha betaling gjennom paypal. Skrev også dette tilbake i mailen. Men uten å få noe tilbakemld fikk jeg på nytt ett nytt awaiting fund fra bidpay!
Disse folka sitter å kopierer Bidpay's originale emailer som de sender ut, jeg har aldri brukt bidpay før så jeg visste ikke hvordan det eksagt fungere.
Dette er grov scamming, og jeg ønsker å skape mest mulig problemer for de.
Er det noe spesielt jeg kan gjøre? Anmelder det gjerne, har en adresse i Nigeria uten at jeg tror det hjelper så mye!
Har allerde kontaktet bidpay og forklart de problemet, uten å ha fått noen tilbakemld
Ta gjerne imot forslag og tilbakemld!
På forhånd takk!
Last edited by Daneel : 21 March 2008 at 03:05.
|

10 December 2005, 08:05
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
Hej!
Om du kan få fram "full headers" på ett email från bidpayco.com så kan vi stänga ner domänen genom att skicka ett email till Microsoft.
Her finns informasjon om hur man får full headers från vissa email:
http://www.fraudwatchers.org/forums/...isplay.php?f=5
http://www.spamcop.net/fom-serve/cache/19.html
Om du postar det här så kan vi ta hand om det.
Detta er ett vanligt sett för dom att lura personer, men det finns andra här som kan norsk bättre än mig och som kan forklare lite saker 
|

10 December 2005, 11:21
|
|
|
Hei hei.
Takk for hjelp, skal jeg gjöre noe eller hjelper dere meg med å få tatt ned domenet ?
Return-Path: <Account@BidPay.com>
Received: from bohr.netcom.no (bohr-front.netcom.no [10.3.2.44])
by einstein.netcom.no (Cyrus v2.2.12) with LMTPA;
Thu, 08 Dec 2005 14:41:18 +0100
X-Sieve: CMU Sieve 2.2
X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.1.0 (2005-09-13) on bohr.netcom.no
X-Spam-Level: *
X-Spam-Status: No, score=1.4 required=5.0 tests=HTML_MESSAGE,
MAILTO_TO_SPAM_ADDR,SUBJ_ALL_CAPS autolearn=disabled version=3.1.0
Received: from aibo.runbox.com ([193.71.199.94] helo=cujo.runbox.com)
by bohr.netcom.no with esmtp (TLSv1  ES-CBC3-SHA:168)
(Exim 4.41)
id 1EkM1O-0001gq-4A
for xxxxxxx@netcom.no; Thu, 08 Dec 2005 14:41:18 +0100
Received: from [10.9.9.131] (helo=garm.runbox.com)
by greyhound.runbox.com with esmtp (Exim 4.34)
id 1EkM1N-0007FY-Fv
for xxxxxxx@netcom.no; Thu, 08 Dec 2005 14:41:17 +0100
Received: from mail by garm.runbox.com with local (Exim 4.50)
id 1EkM1N-0008Ee-Dz
for xxxxxxx@netcom.no; Thu, 08 Dec 2005 14:41:17 +0100
MIME-Version: 1.0
Received: from [192.116.115.234] by www.runbox.com with http (uid:390212)
(RMM 4.0); for <xxxxxxx@netcom.no>; Thu, 08 Dec 2005 13:41:17 GMT
From: "BidPay" <Account@BidPay.com>
Reply-To: service@bidpayco.com
To: xxxxxxx@netcom.no
Subject: ADDITIONAL PAYMENT APPROVED - **DO NOT REPLY**
Date: Thu, 08 Dec 2005 08:41:17 -0500 (EST)
X-Sender: 390212
X-Mailer: RMM
Content-Type: multipart/alternative; boundary="----------=_1134049277-28316-0"
Message-Id: <E1EkM1N-0008Ee-Dz@garm.runbox.com>
takk takk! 
Last edited by Daneel : 11 December 2005 at 14:59.
|

11 December 2005, 13:24
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
Takk för headers. Domänen är borta nu enligt Microsoft
Finns nog tyvärr inte så mycket annat man kan göre.
|

10 April 2006, 09:45
|
|
|
|
LOL!
Jeg selger min laptop på qxl akkurat nå.
Jeg fikk en mail fra nettopp "karen barth"
Personen utga seg for å være professorved essex university i england
Jeg bestemte meg for å google henne, da jeg så at hun er advokat i usa.
Hmmmmm....ugler i mosen!
Jeg så lenger ned på google og kom over denne.
Jeg gikk for den först, men var ikke helt sikker.
Takk for heads up!!
|

10 April 2006, 19:45
|
|
|
|
såpass, han gir seg ikke...
er domenet oppe igjen nå da eller ? Post headingen i mailen du fikk av han så slår vi han ned igjen..
|

15 April 2006, 09:48
|
|
|
Gir seg ikke nei...
Jeg fikk nettopp mail fra samme person.
Ville nå kjöpe min nokia 8800. Förste jeg stusset på var at personen ville betale nesten full norsk pris, og den må jo være billigere i Uk der personen sier den er fra.
Også stusset jeg på at personen skulle gi meg hele livshistorien sin, hvem forteller hvor de jobber til folka i kassa på rimi liksom??
Ihvertfall, detter er hva personen skrev:
Hello, my name is Karen Barth, Prof at Essex university UK, I would like to buy your Nokia 8800 for my husband who has just been transfered to the Canadian Embassy Nigeria. How much do you intend selling the item including shipping to the canadian Embassy or would you consider 5450 NOK including sending the item to the embassy logde in nigeria. I would be paying you via paytrust ( www.paytrust.com) or bank Transfer. I can be reached on +44-703-1910-041 or mail me to kkmenzies@verizonmail.com Thank you.
|

15 April 2006, 15:41
|
|
|
|
blir bare mer idiotisk for hver dag... men hvorfor er det ingen admins her eller noen som har litt makt som får ned domenet? Trodde fraudwatchers.org var en side som tok slike ting litt mer seriöst og fikk fiksa opp för folk faktisk ble scammet.
|

16 April 2006, 15:18
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
Quote:
Looking Glass function: whois for target: 192.116.115.234 via: ipv4 (if applicable)
Target hostname: reverse resolution failed; Target IP #: 192.116.115.234
% Information related to '192.116.115.0 - 192.116.115.255'
inetnum: 192.116.115.0 - 192.116.115.255
netname: GILAT-SATCOM-BLOCK-13
descr: Gilat-Satcom
remarks: For abuse issues related to Gilat, email abuse-gilat@012.net.il
country: GB
admin-c: GS3350-RIPE
tech-c: GS3350-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: AS9116-MNT
mnt-lower: AS9116-MNT
source: RIPE # Filtered
role: Gilat Support
address: Gilat Satcom
address: 21D Yagia Kapaim st. Petach-Tikva, Israel
phone: +972 3 9255000
fax-no: +972 3 9217938
admin-c: DR5299-RIPE
admin-c: GE2074-RIPE
tech-c: DR5299-RIPE
tech-c: GE2074-RIPE
remarks: trouble: abuse-gilat@012.net.il
nic-hdl: GS3350-RIPE
mnt-by: AS9116-MNT
source: RIPE # Filtered
abuse-mailbox: abuse-gilat@012.net.il
|
A Gilat Satcom IP in a scam usually means a Nigerian internet cafe using this satellite broadband uplink provider in Israel.
|

17 April 2006, 17:16
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by okin
blir bare mer idiotisk for hver dag... men hvorfor er det ingen admins her eller noen som har litt makt som får ned domenet? Trodde fraudwatchers.org var en side som tok slike ting litt mer seriøst og fikk fiksa opp før folk faktisk ble scammet.
|
Tyvärr finns det inget man kan göra där. Domänen paytrust.com är ingen bedragarsida. kkmenzies@verizonmail.com är bara en gratis emailadress precis som yahoo.com, det går ibland att få dessa stängda men dom kan öppna en ny på fem sekunder så det är knappt värt det.
Men tack vare att den här bedragarens falska namn står på den här sidan så har du iallafall hindrat andra från att bli bedragna
Jag inser att det är något oprofessionellt att svara på svensk, men tyvärr verkar han som kan norsk ha lämnat oss.

18 April 2006, 11:42
|
|
|
Karen Barth
Jeg var netop ved at sende min pc til en aller anden adresse i Nigeria, hvor karen Barths mand arbejdede på ambassaden, som hun forklarede i mailen. Heldigvis var belöbet hun tilböd så enormt höjt, at jeg synes det löd mistænkeligt, så derfor googlede jeg på navnet, på essex university og ambassen og der var ingen spor af hverken hende eller manden nogen steder, men så fandt jeg pludselig denne side, og hvor er jeg bare glad for dette sted findes, og jeg ikke nåede at sende min pc til nigeria.. men jeg har også den ene og anden mail fra hende... i min betaler hun via paytrust eller nordeabank.. men email adressen findes ikke på nordeas hjemmeside...plus at telefonnummeret/adresse heller ikke er korrekt. Men nu fik jeg afklaret det.. tak for tippet her på siden.. Det er sgu utroligt med alle de rövhuller!
|

21 April 2006, 13:05
|
|
|
|
Haha
Jeg er så fra Danmark og fik en henvendelse fra "Agness Nelson".. Fik nogle TLF nr som jeg så sögte på hvor jeg fandt frem til denne side.. TAK for at i har den..!
|

21 April 2006, 17:06
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
Alltid skönt att höra
Ni som läser detta och har stött på den här bedragaren, lägg gärna till vilka namn, emailaddresser och telefonnummer han använder, ifall dom inte finns här redan, så att andra som söker på Google kan hitta den här sidan.
Om han har betalat för några fler domäner eller websajter så kan vi ibland få dom nedstängda.

3 May 2006, 21:44
|
|
|
|
hey.. ja her er så en dansk.. jeg faldt for tricket - men har til gengæld navnet og adressen på fyren i london! JEg har ogsa snakket med politi i nigeria.. de hörer gerne fra jer...
*Jeg har også fundet det er muligt at sende 1000000 email anonymt til ham... så det kunne jo friste.. hehe
han er en sort scam'er - som bare skal dö!
Last edited by Daneel : 3 May 2006 at 22:12.
Reason: [Mod Edit] Removed personal email address
|

12 May 2006, 23:30
|
|
|
Ble lurt!!
Karen Barth finnes ikke. Det har jeg skjönt, men ikke för det var for sent. Har sendt min mobil til hennes mann. FY!!!
|

15 May 2006, 13:59
|
 |
Participant
|
|
Languages:
|
|
|
Adresser, telefonnumre og navn vil i 99% av tilfellene være falske. Vi her i Norge vet jo iallefall hvor enkelt det er å få tak i uregistrerte mobiltelefoner, eller falskt registrerte sådanne.
Politiet i Nigeria har heller små muligheter til å slå ned på disse tingene. Selv om det gjöres fra tid til annen, er de så nedysltet i disse sakene at det kan ta år og dag för rapporter blir sett på.
Det beste våpenet, som vi har sett bevis på i denne tråden av forumet, er informasjonsspredning - sörge for at de som söker opp navnene finner dem her og dermed unngår svindelen.
Vi har mange kontakter i mange land, og i mange selskaper og politidepartementer, men vi sitter ikke på makten til å dra ut kontakten på f.x. domenenavn.
-CP-
|

5 October 2006, 20:49
|
|
|
|
Mulige navne
From  r.Phillip Themba
Director: International Remmitance Department
Direct Tel:+27 73 428 2288.
Dear Winner,
Please find attached notification of your win.Please Follow
the Instructions strictly,to get your winnings.
Thanks,
Patricia Atkins
Canada Lottery
FNB BANK Limited/Beperk Trading/Handeldrywend as
FNB Corporate Bank/ FNB Korporatiewe Bank
FNB Buiding, 15th Floor,
C/o Pretorius and Van der Walt Streets, Johannesburg
Tel: 27 73 428 2288.
Fax: 27 11 788 0263
Email: remittance@fnbbank-za.com
Email: admin@fnbbank-za.com
Email: customerservice@fnbbank-za.com
Email: dr.philipthemba@fnbbank-za.com
Email: info@fnbbank-za.com
|

6 October 2006, 09:38
|
|
|
|
Hilsen fra Færøerne.
Dette er et af brevene jeg har fåt.
From: Mr. Leon Campbell
Email: 2010agent@canada.com
Tele: +27 72656 7789
Fax: +27 11219 7455
Dear Winner,
We wish to bring your to notice that, our office as Regional coordinators of the Canada Lottery Soccer World Cup 2010 Promotional draw South Africa has been duly notified of your winnings of US$820,000.00 Euro-Afro-American Sweepstake Lottery International for ‘Lotto 6/49' under the 2nd category of daily three.
Be further notified that before we commence with your payment, our headquarters in Ontario Canada requires that we make verifications before transferring your prize winnings to you. Hence we have attached an “A form" (form CLSA M38605) to this e-mail, which you must fill in.
We would like you to fill the form carefully and return it to us as soon as possible this is to enable us to process your file with immediate effect. It will be very important that no errors are made, to avoid suspicion or any fraudulence.
Be sure that all the information you give is correct to avoid loosing your prize. Once we receive the form with your details, we will forward it to Canada for ‘approval' (confirmation of you as right winner). Then our office here will proceed to send to you, all the relevant documents for your claims and give you more information on disbursement of your prize money too.
NOTE: YOU ARE REQUIRED TO PRINT OUT THIS FORM AND FILL IT WITH A BLACK PEN AND FAX IT ON THIS NUMBER:+27 11219 7455, OR SCAN AND ATTACH IT BACK TO US FOR VERIFICATION. FOR MORE INFORMATION CONTACT US ON: + 27 7 2656 7789
WE UNDERSTAND THAT SOME WINNERS MIGHT FEEL UNCOMFORTABLE SUPPLYING THEIR ACCOUNT DETAILS ON THE VERIFICATION FORM. PLEASE NOTE THAT WE ONLY REQUIRE IT FOR BANK TO BANK TRANSFER OF YOUR WINNINGS. SHOULD YOU NOT WANT TO SURPPLY IT, PLEASE INDICATE THAT YOUR WINNINGS BE SENT TO YOUR ADDRESS IN FORM OF AN INTERNATIONAL BANK DRAFT/CHEQUE.
Respond immediately.
Once more, Congratulations!
Mr. Leon Campbell
AUTHOURISED PAYMENT AGENT
CANADA LOTTERY /SOCCER WORLD CUP 2010 PROMOTIONAL DRAW.
64 ARGON HOUSE MODDERFONTEIN, JOHANNESBURG.
REPUBLIC OF SOUTH AFRICA
----------------------------------------
Upgrade your account today for increased storage; mail forwarding or POP enabled e-mail with automatic virus scanning. Visit our member benefits page at https://members.canada.com/benefits.aspx for more information.
THANK YOU FOR PARTICIPATING IN THIS CANADA LOTTERY/WORLD CUP 2010 PROMOTIONAL DRAW.DUE TO THE DIFFERENCE IN GLOBAL TIME, WE HAVE SET UP A 24 HRS HOTLINE THAT YOU CAN CALL AT ANYTIME IF YOU NEED ANY INFORMATION (+27 7 2 656 7789) WE HOPE TO SEE YOU IN THE 2010 SOCCER WORLD CUP. CONGRATULATIONS!
CLICK HERE TO CROSSCHECK YOUR WINNINGS NUMBERS. REMEMBER TO SELECT LOTTO 6/49 AND THE DATE OF YOUR DRAW
|

15 January 2007, 15:59
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
Hei!
TV 2 önskjer kontakt med folk som har blitt svindlet eller forsökt svindlet. Dersom du har lyst å dele historien din med TV 2, send mail til une@mtvmastiff.no eller ring 22389814
Quote:
Originally Posted by okin11
Ok det hele begynte med at jeg la ut en auksjon på QXL. Fikk så en mail fra en som utga seg for å være Karen Barth som var professor på Harvard i USA.
Stod fölgende:
'My is Karen Barth, Professor at Harvard Medical School USA,i would like to buy your Nokia 7610 Silver as a birthday gift for my husband who is working with the Canadian Embassy in Nigeria. May i have the total price of the item including shipping in US Dollars or would you consider 570,00 euro including shipping to Canadian Embassy Lodge in Nigeria. I would be paying you via bidpay (bidpay cash payment method), you can visit there site at www.bidpay.com or bank transfer via citibank. I am presently in the United Kingdom for a seminar i can be reached via phone on (+44)7031910041 (monday to friday 6am to 6pm) or karenb0806@yahoo.ca Thank you'
Jasså tenker jeg, skjönner raskt at dette er en scam og leker dum. Sender mail tilbake å skriver at ja jeg kan selge deg telefonen for 570 dollar.
Jeg registrere en konto hos bidpay, og noen timer senere får jeg en mail fra bidpay hvor det står at jeg har "an awaiting fund". Alt jeg trenger å gjöre for å få pengene er å sende de tracking nummeret så skal jeg få pengene. hmm litt rart tenker jeg, men tenker ikke noe særlig mer over over.
Skjönte jo fra dag 1 at dette var en scam, så jeg skulle være lur. Gikk på posten å sendte pakken, selvfölgelig sendte jeg ikke telefonen, men et par sandaler jeg kjöpte i spania for 2 år siden.
Uansett, det som fikk meg virkelig til å forstå at dette var en scam var at i mailen jeg fikk fra det såkalte bidpay, stod det helt nederst:
DO NOT REPLY TO THIS EMAIL. IF YOU HAVE QUESTIONS CONCERNING THIS PAYMENT, PLEASE MAIL TO service@bidpayco.com
Fikk nylig en mail om at en agent for bidpay skulle komme å levere pengene på döra ? heh, lattelig.. men jaja
@bidpayco.com ? Dette domenet tilhörer ikke bidpay, men er registrert på fölgende:
Admin Name........... xxxxxxxxx
Admin Address........ xxxxxxxxxxx
Admin Address........
Admin Address........ Mesa
Admin Address........ 85205
Admin Address........ AZ
Admin Address........ UNITED STATES
Admin Email.......... service@bidpayco.com
Admin Phone.......... +1.4803393965
Hvis du går inn på www.activeisp.no og söker etter bidpayco.com og trykker på info kommer mye info opp.
Da gikk det opp for meg, hadde jeg vært dum hadde jeg sendt pakken.. Uansett, det som er litt morsom her er at han tror fortsatt at han har lurt meg, og at pakken jeg sendte med telefonen. 'karen barth' sendte nylig en mail om at 'mannen hennes' trengte 2 nye telefoner (nokia 8800) til noen arbeidskollegar og at de var for dyre i UK der hun nå befant seg.. blir bare dummere og dummere.
Uansett, spilte dum å fortalte at jeg drev min egen mobiltlf butikk her i Norge, men at jeg framover ville ha betaling gjennom paypal. Skrev også dette tilbake i mailen. Men uten å få noe tilbakemld fikk jeg på nytt ett nytt awaiting fund fra bidpay!
Disse folka sitter å kopierer Bidpay's originale emailer som de sender ut, jeg har aldri brukt bidpay för så jeg visste ikke hvordan det eksagt fungere.
Dette er grov scamming, og jeg önsker å skape mest mulig problemer for de.
Er det noe spesielt jeg kan gjöre? Anmelder det gjerne, har en adresse i Nigeria uten at jeg tror det hjelper så mye!
Har allerde kontaktet bidpay og forklart de problemet, uten å ha fått noen tilbakemld
Ta gjerne imot forslag og tilbakemld!
På forhånd takk!
|
Last edited by Daneel : 21 March 2008 at 03:04.
|

11 May 2007, 19:01
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
jeg er tydligen blitt lurt...se her......hva gjör jeg :(
From Durham County Bank Plc Fri May 11 09:21:10 2007
X-Apparently-To: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Fri, 11 May 2007 02:36:32 -0700
X-Originating-IP: [65.54.246.238]
Return-Path: <durhamcountybankplc@bankingservicenet.com>
Authentication-Results: mta110.mail.re4.yahoo.com from=bankingservicenet.com; domainkeys=neutral (no sig)
Received: from 65.54.246.238 (EHLO bay0-omc3-s38.bay0.hotmail.com) (65.54.246.238) by mta110.mail.re4.yahoo.com with SMTP; Fri, 11 May 2007 02:36:32 -0700
Received: from BAY119-W6 ([207.46.9.41]) by bay0-omc3-s38.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.2668); Fri, 11 May 2007 02:21:10 -0700
Message-ID: <BAY119-W6509691530417CD43BA04B5390@phx.gbl>
Content-Type: multipart/alternative; boundary="_8fd46a63-556f-4f58-b6e3-bde471115b83_"
X-Originating-IP: [81.199.197.133]
Fra: "Durham County Bank Plc" <durhamcountybankplc@bankingservicenet.com> Legg til i adressebok
Til: xxxxxx
Emne: ACKNOWLEDGEMENT FOR FUNDS TRANSFER REQUEST(D.C.B Plc).
Dato: Fri, 11 May 2007 09:21:10 +0000
Importance: Normal
MIME-Version: 1.0
Return-Path: durhamcountybankplc@bankingservicenet.com
X-OriginalArrivalTime: 11 May 2007 09:21:10.0934 (UTC) FILETIME=[B6D44B60:01C793AD]
Content-Length: 2164
Durham County Bank Plc
International Transfer Unit
Head Office :
Durham County Towers
Durham County
London.United Kingdom
DH7 3XR
Telephone : +44 704 571 7893
FAX: +44 203 070 0903
Email : durhamcountybankplc@bankingservicenet.com
Dear Valued Customer,
Welcome to Durham County Bank Plc (D.C.B Plc). One of the most efficient commercial bank in the UK. Our international transfer Unit, to which links you to us,is strictly under the international law governing international transfer.
I am Mr. Kingsley Pel, The international transfer manager of the Durham County Bank Plc (D.C.B Plc) and the transfer officer designated for your funds transfer.
The account of which its details and ownership has been reinstated in your name shall be released to you in the earliest.
To further the transactions, you are to produce the below requested information as soon as possible.
LOTTERY INFORMATION.
FULL NAMES.............................................
ADDRESS................................................
TEL....................FAX.............................
AGE.........................
OCCUPATION...........................
LOTTERY NUMBER.................................
AMOUNT WON IN THE LOTTERY..............................
SCANNED COPY OF ANY FORM OF YOUR IDENTITY..............................
NAME OF CLAIMS AGENT HANDLING THE RELEASE OF YOUR WINNING.................
This is to confirm the authenticity of your claim!!
On receipt of the information, you shall be educated on the process mastered to facilitate this transaction in the earliest.
Yours faithfully
Mr. Kingsley Pel
Chief Accountant/Account Director.
CC: GENERAL MANAGER (D.C.B Plc).
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------
CONFIDENTIAL FROM DURHAM COUNTY BANK PLC.
This email and any files transitted with it are confidential and intended Solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. Dissemination, distribution or copying of this e-mail or the information herein by anyone other than the intended recipient, or an employee or agent Responsible for delivering the message to the intended recipient is Prohibited.
............................................................ .....................................................
............................................................ .....................................................
......................
Copyright © 2007 DURHAM COUNTY BANK PLC
Last edited by Daneel : 11 May 2007 at 20:49.
Reason: Removed private email address
|
 |
|
Posting Rules |
You may post new threads
You may post replies