Fraudwatchers  
Register FAQ Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   Fraudwatchers > Non-English Language Support Forums > Slachtofferhulp in het Nederlands

Slachtofferhulp in het Nederlands Indien u of uw familie slachtoffer zijn van fraude of oplichterij, dan kan u hier terecht met vragen

» Non-Registered Users
You are seeing this module because you are showing as an unregistered user - have you forgotten to log in?

As an unregistered user, you may view and post in the general forums (where applicable); however all posts you make are "moderated" (i.e. placed into a moderation queue to be approved) before they are visible on the site. Please, therefore, refrain from posting duplicate posts as these will simply be deleted.

This also applies to those of you that have registered, but have not yet validated your email address. Please check your email inbox for an email that was sent by this site, and either click on the link provided therein, or copy and paste the link into your browser address bar. Until such time as you have verified your registration, you will have the same privileges as an unregistered user.

If you have not received your confirmation/validation email, please use our Contact Us form to request us to resend your validation details.

Reply

Thread Tools
Old 16 September 2008, 19:31
d bauck
Guest

Unhappy Puppy op via Speurder aangeboden !!

Ik zag een Shi Tzu pup aangeboden en ontving eerst dit mailtje:
Hallo,
Bedankt voor de mail en de interesse in mijn baby Pups. Op dit moment is slechts een van hen is nog steeds beschikbaar. Ze is een vrouw en ik vraag haar Lily. Ik heb foto's van Lily naar deze post, hoop dat ze is schattig.

De baby is zeer loyaal, en rustig rond het huis. Ze is heel intelligent en zeer trainbaar. Actieve en zelfs-minded, Lily is een ongelijke afscherming en bescherming hond. De baby is heel goed samen met kinderen en andere huisdieren.

Ze heeft een zeer stabiel temperament. Ze zal geen wonder dat aan het huis. Ze zal niet verder op zoek naar een strijd, maar ook de baby zal niet opnieuw uit andere honden.

De pup wordt goed in een appartement of ze krijgt genoeg oefening. Zij zullen u graag te leven buitenshuis op voorwaarde dat ze voldoende beschutting. Ze er niet veel nodig verzorgingspro. Af en toe kam en borstel het haar te verwijderen dode haar, ze is niet van stal haar haren veel.

Ik geef de pup op de goedkeuring en aangezien ik nam ook haar ouders, ik zal geen enkele geld voor de pup. U betaalt alleen voor de kosten van de scheepvaart haar naar uw locatie(160 EUR). U betaalt het geld rechtstreeks aan de rederij. Dus waar ben je bevindt en hoe snel wil je de baby?
Bedankt en hoop en hoop dat het lezen van je binnenkort.

Op mijn antwoord kwam mail twee:
Hello Dagmar,
Thanks for the mail and response in English, sorry for the late reply. I am very happy with the interest you have in Lily and I am more than willing to give her to you. I only hope you will give her the love and care she deserves. Well, I am located in Turkey and will be shipping the puppy to you. You will only have to pay for the delivery cost and this money, you will pay directly to the delivery company after they have given a tracking number (Airway Bill Number of the puppy) which you will use to track and follow up the delivery status of the puppy online through their website. The name of the delivery company I will be using is called: v3petshippers and their website is www.v3petshippers.tk

I will help you the delivery arrangements of the puppy and as soon as I am through, the delivery company will contact you with the airway bill number for tracking and details on how the delivery and payments will be done. It will be a home delivery, so you will not have to worry going anywhere to pick up the puppy. It will cost you 160 EUR for Lily to be delivered to your home and it will take only a couple of hours after you pay for the delivery.

If this is ok by you, then get back to me with the following information and i will do the delivery arrangements tomorrow first thing in the morning and by evening, Lily will be with you in your home. The information I need from you is:
Your Full Name........
address....................
Postcode..................
Telephone Number..
As soon as I get these information, I will do the delivery arrangements and The delivery company will contact you with the details. here is my mobile phone number you can call me anytime:+23774568224
Thanks and hope to read from you soon.

Ik denk dat ik hier maar geen geld aan ga overmaken!!
Wees gewaarschuwd!
Reply With Quote To the Top
Old 19 September 2008, 23:36
anne
Guest

Unhappy marktplaats

hoi

op marktplaats zijn ze ook bezig met engelse bulldogjes
staan zeker 3 foute ( scamers) op .

deze bulldogjes mogen cameroon niet in en er worden adopie ouders gevraagt.
de pups zouden vast staan op de douane en moeten terug naar nederland ,

eerst de vlucht betalen ( je krijgt netjes een inlogcode van PETTRANSPORTER)
daar staan al je gegevens netjes ingevuld
en als je PETTRANSPORTER op google zoekt bestaat deze ook echt heeft ook een handelsnr ( kvknr)
maar helaas ziet de pagina er anders uit dan waar je met de toegevoegde link naar toe wordt verwezen.
deel van logo klopt wel .

ziet er allemaal er netjes en echt uit...

na betaling blijkt dat de hondjes verzekerd moeten worden voor let wel ruim € 1000 ...
anders mogen ze niet alleen vliegen

na dat bedrag betaalt te hebben komt er eer iets anders
staan vast in parijs( moeten een dierenarts verklaring hebben ,zat er allemaal bij maar is verlopen )
of de transport kooi is niet goed ( zat er ook bij)

ga maar door en door...

je raad het al de pups komen nooit aan en de mensen mailen niet meer terug
Old 14 October 2008, 09:15
Battle_Angel_Alita Battle_Angel_Alita is offline

Languages:
Unhappy

Quote:
Originally Posted by brotherhood View Post
ik heb meerdere mails
alles is begonnen net zoals bij deze persoon magarete staat onder kapaza en zoekertjesweb mss nog meerdere nog steeds
ook is er een 2 de persoon blijkbaar ergens in brussel

de link hiervan is dit
http://www.zoekertjesweb.be/mooie-en...ng-225319.html
eerst ligt ze gelegen in zutendaal en op de andere adv ligt ze te brussel
wil andere hiervoor behoeden
dus zou ik ook met deze persoon in contact willen komen als kan
enige vragen nog ?? mag ze stellen hoor
Hallo, maak hiervan melding bij kapazaa zodat ze de advertenties kunnen verwijderen. Dit hebben wij ook gedaan bij speurders.nl. Zij hebben de advertenties verwijderd, dit voorkomt dat anderen misschien wel in dezelfde val lopen!

Wat verschrikkelijk erg voor je
Old 26 October 2008, 11:10
Nicole79
Guest

weer een email adres die je er bij kan voegen babara_lopez@yahoo.com.
na herhaaldelijk te vragen dat ik eerst de pup in levende lijve te zien.
blijven ze er om heen draaien.

Ik snap niet dat zoveel mensen hier in trappen en blijven trappen.

Hallo Nicole,
Ik moet de volgende informatie van u voor het opzetten van de levering van de pup bij u thuis.

Namen ...............................
Home adres .......................
Postcode .........................
telefoonnummers ......................

Zodra ik deze informatie, neem ik de pup aan de levering v3petshippers bedrijf. Hun website is v3petshippers.tk. U kunt lezen over hun diensten online. Bij de oplevering is gepland het bedrijf contact met u op. Bedankt

--- On Sat, 10/25/08, Nicole A wrote:

From: Nicole A
Subject: RE: chihuahua
To: babara_lopez@yahoo.com
Date: Saturday, October 25, 2008, 3:10 PM

Hallo,

ik ben alleen dus ik neem de zorg voor haar alleen ik werk part time en ik mag haar menemen naar het werk.

Ik zou haar graag een keer willen komen bekijken wanneer zou dat kunnen?

Groet,

Nicole

--------------------------------------------------------------------------------

Date: Fri, 24 Oct 2008 00:22:13 -0700
From: babara_lopez@yahoo.com
Subject: Re: chihuahua
To: lil_nic4@hotmail.com

Hallo,
Bedankt voor de interesse in mijn puppy. Ik heb nog steeds een mooie vrouw voor adoptie. Wij hebben drie honden al in ons huis dus we hebben iemand nodig om voor deze een. Alles wat we nodig hebben is een goed tehuis voor de pup. Wij zijn niet zo geďnteresseerd in het financiële onderdeel van het verkoopproces. Als u geďnteresseerd bent dan zullen wij graag meer weten over je familie, en hun relatie met dieren. Als we ervan overtuigd zijn dat je kunt zorg goed voor de pup, dan laten wij u weten. Er zal een adoptie vergoeding van 200 euro ter dekking van de kosten van adoptie papieren en vaccins. dat zal alles wat we zullen moeten missen. Wachten om te lezen van je binnenkort. Groeten

--- On Thu, 10/23/08, wrote:

From:
Subject:
To: babara_lopez@yahoo.com
Date: Thursday, October 23, 2008, 7:13 PM

Hallo,

ik zou graag een keer langs willen komen om te komen kijken voor een puppy.

met vriendelijke groeten,

Nicole
Old 22 December 2008, 11:52
drade drade is offline

Languages:
Thank you for posting your experience!

It seems this group also works with Greece.

Rebecca Kutz said she would send me an African Grey Parrot for 200 euros (essentially only the airport ticket from Turkey) - I thought fraudster.. and it seems I was right.

I am sorry for your economic loss and the anxiety they have caused you.

Thank you again!

P.S. sorry I don't speak dutch (I used http://babelfish.yahoo.com/)
Old 6 January 2009, 03:44
RanNutai RanNutai is offline

Languages:
V3Petshippers

Ook ik ben helaas het slachtoffer geworden van oplichting door ene Rebecca Kutz, ik kwam er te laat achter dat het een oplichter is uit kameroen.
Ik ben er jammer genoeg in getrapt om €360 te betalen voor de vlucht en moest ik nog eens €20,- extra betalen voor verzorging van de beide papegaaien, Namen: Perry & Lilo.

Dit is het mailtje wat ik van de zogenaamde petshippers heb mogen ontvangen.

DEAR CLIENT,

V3 PET SHIPPERS WISHES TO INFORM YOU THAT A DELIVERY RESERVATION HAS BEEN MADE FOR TWO AFRICAN GREY PARROTS FROM Mrs. REBECCA KUTZ WITH THE FOLLOWING INFORMATION. VERIFY THE DELIVERY ADDRESS BELOW MAKING SURE IT IS CORRECT;

NAME;....................................................... .... Nathalie
ADDRESS;................................................... XXXXX
CITY.................................................... XXXXX
ZIP CODE......................................... XXXXX
COUNTRY.........................................Netherlands
PHONE NUMBER...................................................... ........XXXXX

FLIGHT DETAILS FOR YOUR AFRICAN GREY PARROT

TO GET THE DELIVERY DETAILS OF YOUR AFRICAN GREY PARROTS, YOU WILL HAVE TO LOG IN TO OUR WEBSITE AND VISIT THE TRACKING PAGE. FOLLOW THE PROCEDURE BELOW;

1) LOG IN TO www.v3petshippers.tk

2)CLICK ON TRACKING

3)INSERT THE AIRWAY BILL REFERENCE NUMBER. YOUR AIRWAY BILL NUMBER IS..... v3GHT11253

4)INSERT THE PASS CODE.YOUR PASS CODE IS....... xxxxxx

5) FINALLY,CLICK ON TRACK.

WE ALSO WISH TO INFORM YOU THAT THIS DELIVERY IS STILL PENDING AND AWAITING PAYMENT CONFIRMATION. PAYMENTS AND CONFIRMATIONS OF ALL FLIGHTS MUST BE DONE 6 HOURS PRIOR TO THE DEPARTURE TIME. YOU ARE TO PAY 360 euro AS SHIPPING AND DELIVERY FEE FOR THE PARROT. YOU WILL ALSO HAVE TO PAY 20 euro FOR FEEDING AND CARE DURING THIS DELIVERY. THEREFORE, YOU ARE TO PAY THE TOTAL OF 380 euro FOR YOUR PARROT TO BE DELIVERED TO THE ADDRESS PROVIDED ABOVE.

ALL PAYMENTS BELOW 1000 EURO IN THIS CATEGORY: PETS AND ANIMALS IS MADE DIRECTLY TO OUR REGIONAL HEAD QUARTERS HERE IN TURKEY. THIS PAYMENT IS TO BE DONE THROUGH WESTERN UNION MONEY TRANSFER TO THE NAME AND ADDRESS BELOW.

FIRST NAME.................................................Shu Cletus
LAST NAME........................................................ Ambe
STREET NUMBER..........................................14 Divanyolu Cad. No.2-8/D
CITY........................................................ ..................... Istanbul
Country..................................................... ..............Turkey
Post Code.............................. ....................................34400

BELOW ARE LIST OF CLOSEST WESTERN UNION AGENTS WHERE YOU CAN MAKE THE PAYMENTS. LOCATE ANY OF THE WESTERN UNION AGENTS BELOW AND MAKE THE PAYMENT THROUGH WESTERN UNION MONEY TRANSFER.

Copy the link below and past on your browser, it will take you the western union page where you can find western agents around your location.

http://www.westernunion.com/info/age...country=global

WE REQUEST YOU EMAIL US THE PAYMENT DETAILS (10 DIGIT MTCN NUMBER AND THE SENDER'S NAME) FOR TRACKING AND CONFIRMATION OF THE PAYMENT FOR THE PARROT TO BE DELIVERED.

WE COUNT ON YOUR UNDERSTANDING AND PROMPT ACTION.

BEST REGARDS.

FLIGHT CO-ORDINATOR:
Mr. CRUISE ROSERVELT
SECRETARY:
Mrs. RODNEY GERRAF
CUSTOMER SERVICE:
V3 PET SHIPPERS
EMAIL: petshippers@consultant.com
WEBSITE: v3petshippers.tk

Ik ben zo dom geweest om die €380 te betalen via western union, toen ik betaald had bij het gwk kantoor, kreeg ik een vreemd gevoel dat er iets niet in de haak was, helaas kon ik het al niet meer terug draaien, mijn gevoel zat weer eens goed, hij probeerde er alles aan te doen dat ik alsnog over stag zou gaan en nog eens zo gek zou zijn om ook nog een €600 te gaan betalen, daarover gaat de volgende mail:

Dear Client,
We are sorry about the delay in responding to you regarding the delivery of your African Grey Parrots.
Your parrots took some vaccines earlier which will not permit us to place them in the Aircraft using the crate your sender left behind.
Your Parrots now requires to stay in an environment with a standard temperature so as to avoid damages that might arise due to the vaccines they took.
You are now required to get an electrified crate that will maintain their body temperature during this delivery.
The price of this crate is very costly (1200 euro) in which we won't advice you to get one because it won't be of any importance after the delivery has been executed.

The company has decided to rent this crate from another company just to have this delivery done. You will be required to keep the parrots in the crate for over 10 to 12 hours before the crate will be refunded to us.
You will also have to deposit a Refundable Caution Fee for this crate in which the money will be given back to you in cash by our agent after the delivery .

The delivery agent that will be handling the delivery will come back for the crate after 12 hours and will have your money refunded to you in cash in exchange of the Crate.
The Refundable Crate caution deposit is 600 euro.
As soon as we are able to have this deposit secured, we will get the crate and get along with the delivery.

We treasure the lives of Pets and animals and won't stand any chance to place any pet or animal we have been paid to delivered on risk.
If we can't provide the best of our services to our customers there will be no reason for us to be here.
We are here to guide our customers.
We will greatly appreciate if you can understand this situation so we can make this delivery a success.

We are very sorry for the inconvenient this might cause you.

Note:
This Refundable Crate caution fee is REFUNDABLE. This money will be given back to you in cash at your home by our agent on duty in exchange of the crate.

Fee required: 600euro Refundable

Best Regards and stay to enjoy our services.

WE COUNT ON YOUR UNDERSTANDING AND PROMPT ACTION.

BEST REGARDS.

Dat was het laatste emailtje wat ik heb gekregen van hun na het telefoontje dat ik heb mogen ontvangen, het telefoonnummer dat ze gebruikten: +23776558569
Dat heb ik dus eens nagekeken en het bleek dus een nummer uit kameroen te zijn, en dus niet uit london zoals duidelijk op de site aangegeven staat.

Ik heb ook geprobeerd aangifte te doen bij de politie, maar die geloven me niet en willen geen aangifte opnemen ze hebben er slechts een melding van gemaakt want ze zouden er niks mee kunnen werdt mij verteld.

Hoe je het ook went of keert, ik kwam er te laat achter dat het om oplichting ging, ik ben nu 380 euro armer, maar ik heb er van geleerd nu, ook wordt ik nu wel meer lastig gevallen door mensen die een papegaai aan me willen slijten vermoedelijk ook oplichters die op de zelfde manier te werk gaan, ook daarvan krijg ik mailtjes, vermoedelijk ook adverteerders op marktplaats.

groetjes,
Nathalie
Old 13 January 2009, 12:53
Peter van Huys Peter van Huys is offline
Support

Languages:
Nathalie,
Jammer dat je dat geld kwijt bent, maar gelukkig kwam je er op tijd achter dat het om oplichting ging.
Eigenaardig dat de politie je aangifte niet wilt opnemen!
Je kan eens online proberen: http://www.politie.nl/Aangifte/
Mvg,
Tom
PS: aan iedereen: probeer aub geen dieren via internet te kopen!
Old 19 January 2009, 17:15
RanNutai RanNutai is offline

Languages:
het is inderdaad heel erg vreemd dat ze m'n aangifte niet wilde opnemen, ik ben het gewend van de politie hier.
Bedankt voor de link en de tip, ik zal eens gaan kijken of daar wel iets mee gedaan kan worden. Ik hoop het wel.
Old 4 October 2010, 10:35
slagje slagje is offline

Languages:
universal pets transporters

Wij waren aan het kijken voor een nieuwe kitten en mijn dochter vond een advertentie op marktplaats Aanbiddelijke Britse Korthaar kittens.
Bij de plaats stond Hilversum maar erachter stond BU.
Natuurlijk hebben wij een mailtje gestuurd en kregen dit terug

Hallo lieve,

Bedankt voor uw interesse in mijn kittens, die thuis worden getraind, dierenarts gecontroleerd, geregistreerd en gezondheid kunnen garanderen, kittens erg sociaal en goed opschieten met kinderen en andere huis houden huisdieren, mijn reden om deze kittens te geven is weg omdat, vanwege mijn drukke werkschema, ik weinig tijd door te brengen met hen hebben, Ik heb net verhuisd naar Ierland en ik werk er, dus als u kunt komen en pak het op, dan zal het een genoegen voor mij om je te zien, maar als je kunt niet komen, dan kunnen we een huis bezorgservice om thuis te komen zo te regelen, neem dan contact met me op zodra u krijgt deze mail te lezen.

dank en wachten.

Stom genoeg ( nu achteraf) hebben wij gereageerd dat wij de kitten wel wilden hebben we moesten €135.00 betalen via WesternUnion naar kameroen
natuurlijk gedaan daarna moest er een andere krat komen voor vervoer voor bedrag van € 160.00 dit bedrag overgemaakt en daarna moesten er nog voor de dierenarts kosten van € 620.00 overgemaakt worden hier heb ik over gemaild en werd terug gebeld. Ik had niet zoveel geld meer en het bedrag werd verlaagd naar € 450.00 en de eigenaresse van de kitten Michelle Harry zou ook nog geld overgemaakt hebben daar kwam ik achter na haar gemailt te hebben zij vertelde mij dat deze bedragen bij aflevering terug gegeven werden.
De teruggave werd ook steeds genoemd in de mails van de pet service.
Ik heb die 450.00 overgemaakt en de kitten zou 's avonds rond 18 uur geleverd worden en om 19 uur werden we gebeld dat ze pas om 21 uur zouden arriveren en dat ze 's nachts niet leveren dit werd dus 9 uur in de ochtend. Je raadt het waarschijnlijk al ik werd gebeld ze moesten een toelatings papier hebben om de stad in te mogen ze stonden toen in Hamburg deze kosten waren nog eens €250.00. Ik heb daar weer over gebeld ( ik was namelijk achter het nummer gekomen van deze meneer) ik heb dus gezegd dat ik geen geld meer had en dat ik vond dat als ik toch het geld terug kreeg bij aflevering ze het geld daar maar van af houden maar daar was niet over te praten.
Zij stuurden toen deze mail:
Nou dan hebben we gasten hebben we geprobeerd, want we zullen je niet vertellen aan je familie het personeel, dus door 14 uur 30 vandaag, als er iets niet gebeurt, nemen we het naar de dierentuin en de hand van de zaak naar de wereld huisdieren luchtvaart Commissie en zij zullen weten wat te doen.

bedankt.

management.
Tja dan begint het te vreten aan je en toen maakte ik een bedrag over van
€ 175.00.
Ik kreeg een telefoontje dat ze het geld hadden ontvangen en dat de kitten de volgende ochtend om 10 uur geleverd zou worden.
Om 11 uur nog geen kitten en zij belden ons weer maar nu met de mededeling dat de kitten was overleden ik heb hier ook een mail bevestiging van:

we willen gewoon laten weten dat, na het uitvoeren van de laatste check-up van uw kitten gisteren, ontdekten we, de kitten heeft gevangen koel en voordat we iets kon doen, was het al te laat, dus hebben we ons hoofd contacteren om hen te laten weten over deze en ze hebben ons vragen om in contact te komen met u en u laten weten dat het kitten is overleden, dus we begrijpen hoe je moet voelen na het lezen van dit, maar we echt excuses voor dat, dus om dit aan jou , heeft de verzekering-afdeling van dit bureau besloten om u te compenseren zal de som van 3755 ¤ in staat te stellen krijg je een kitten uit en Pet Shop en te handhaven, zodat we echt excuses voor dat.
de volgende mail:
Geachte klant,

Dit is precies wat we proberen uit te leggen aan u, na de bestuursvergadering met de verzekering afdeling vanochtend, kwamen we tot de conclusie dat, we gaan je compenseren met de som van 3755 ¤ die in staat zal stellen krijg je een kitten uit th een dierenwinkel en stapt naar de kitten te handhaven op het niveau dat het ooit zal willen worden, dus dit geld zal worden in blokken, dus besloten we zo ver dat u verantwoordelijk voor de Western Union kosten die moet worden betaald vóór kunnen ze sturen je het geld, dus je hebt om uit te vinden hoeveel het zal kosten als de kosten om dit geld dus stuur aan u dat u kunt zo het geld te sturen naar ons dat wij sturen u het geld morgen.

dus zodra je, je vriendelijk terug te krijgen o ons met uw volledige informatie dat we nodig zullen hebben om het geld te verzenden, zodat u kunt kiezen IYT up ja, dan weer terug naar ons zo snel als je kunt.

bedankt.

management.

Ik baal zo verschrikkelijk dat ik deze site niet eerder heb gevonden maar een troost heb ik, ik ben niet de enige die eigenlijk teveel vertrouwen in de mensheid heeft.
En ik baal dat ik nu en geen kitten en geen geld meer heb.
Ik hoop echt dat ik nog iets van mijn geld terug krijg maar dat zal wel ijdele hoop zou. Ik ben gewoon weer een slachtoffer van oplichting
Old 4 October 2010, 10:56
Peter van Huys Peter van Huys is offline
Support

Languages:
Bedankt voor deze uitvoerige post: hier kunnen we goed zien hoe zulke oplichterij werkt.

Je bent inderdaad je geld kwijt. Daar zal je je moeten bij neerleggen. Ga aub niet in op zogezegde offertes van advocaten, detectivebureaus, verzekeringsmakelaars, enzovoort, die beweren dat ze je geld kunnen recupereren! Dat zijn gewoon dezelfde oplichters die nogmaals proberen geld uit je zak te slaan.

Mag ik nog een goeie raad geven ivm een katje in huis halen ? Ga gewoon even langs bij het dichtsbijzijnde dierenasiel. Daar hebben ze zeker enkele katjes die graag bij jou komen wonen. Het is gratis en je redt het diertje uit een moeilijke situatie! Doen!

Groeten,
Peter
Old 4 October 2010, 11:58
slagje slagje is offline

Languages:
Quote:
Originally Posted by Peter van Huys View Post
Bedankt voor deze uitvoerige post: hier kunnen we goed zien hoe zulke oplichterij werkt.

Je bent inderdaad je geld kwijt. Daar zal je je moeten bij neerleggen. Ga aub niet in op zogezegde offertes van advocaten, detectivebureaus, verzekeringsmakelaars, enzovoort, die beweren dat ze je geld kunnen recupereren! Dat zijn gewoon dezelfde oplichters die nogmaals proberen geld uit je zak te slaan.

Mag ik nog een goeie raad geven ivm een katje in huis halen ? Ga gewoon even langs bij het dichtsbijzijnde dierenasiel. Daar hebben ze zeker enkele katjes die graag bij jou komen wonen. Het is gratis en je redt het diertje uit een moeilijke situatie! Doen!

Groeten,
Peter
Ja dat is ook een oplossing al heb ik al eerder een kitten via marktplaats gekocht alleen die woonden in Nederland en daar zijn we ook wezen kijken
Dank je wel
Old 15 April 2011, 15:33
Unregistered
Guest

Aangeboden gratis kittens

Door ene Michelle Harry die eerder ook al in dit topic is verschenen.

Hallo!
Goede dag voor u en bedankt voor de mail en voor het soort dat u geďnteresseerd bent voor mijn kittens.
Deze kittens hebben hun volgende tekens zoals hieronder:
Breed ........Britse korthaar kittens
Sex ...... mannelijke en vrouwelijke
Leeftijd ...... 10 weken oud
Namen .......... Rex en Rena
Gezondheid .... ze zijn ingeënt en ze zijn in een zeer goede conditie.

Deze kittens zijn goed gesocialiseerd en ze geven u de beste metgezel die je ooit zal willen hebben en ze zijn zeer goed met kinderen en andere huisdieren thuis.

Ik ben op zoek naar een goede en zorgtaken thuis, dat wat liefde en zorg kunnen geven aan deze kittens en ze komen met al hun dierenarts papieren.
Als je weet dat je zorg voor de kittens of een van de kittens te nemen laat het me weten en ik zal graag willen Ik heb een aantal paar antwoorden van u over de volgende vragen als volgt:

-Ben je getrouwd?
-Heb je kinderen?
-U zult zeer goede verzorging van de kittens?
-Heb je ooit een kitten voor?
-Zal uw familie van harte welkom deze kittens in uw huis?
-Waar bent u gevestigd?

Ik zal wachten om terug te lezen van u zo spoedig mogelijk.
Bedankt

Door ene Santinez Ferlina, die qua mailstijl wel heel erg op de rest in deze topic lijkt:

De drie Britse korthaar kittens zijn beschikbaar voor adoptie, ze zijn goed getraind, goed gesocialiseerd, opgevoed thuis en CFA geregistreerd, zindelijk goed opgeleid aan home.They zijn 12 weken oud en twee male4s een vrouwelijke, naam zijn (Jack, Reno en Velma).
Ik ben hen voor goedkeuring niet te koop vanwege de overwaardering van mijn familie als mijn man en kinderen stierven een lange tijd geleden en heb ik besloten om mijn zelf te verplaatsen naar de UK.I ben een burger van Singapore, maar nu woon ik in Indonesië
Dus ik zou graag meer weten over u:
Ben je getrouwd?

Welk land kom jij vandaan?

Heb je kinderen?

Ben je zorg?

hoe snel wil je de kittens?

Hoeveel van de kittens wil je?

Welke van de kittens wil je? Is het mannen of vrouwen?

Het spijt me voor alle vraag, maar ik wil het beste voor hen dank en wachten.

vervolgbericht

Hoi lieve,
Ik ben echt sorry voor mijn late reactie, zoals ik u verteld op mijn e-mail dat ik woon in Londen en de enige manier die u kunt dit kitten bu met behulp van een huisdier te vervoeren bureau hier in Londen te krijgen en stuur het kitten voor u in orde.
Dus als je het met mij eens dan, ik wil dat je weet dat het transport kosten voor een kitten is 150euros en GDe huisdier te vervoeren agentschap zal het kitten recht op uw deur stap oke leveren.
Dus ik wil dat je make up your mind en ga terug naar me asap.
Als u akkoord gaat met de prijs dan wil ik u mij uw volledige gegevens aan mij inschakelen voor de registratie van het katje bij het huisdier vervoer agency.They zijn als volgt:

Uw volledige naam .....................
Uw huisadres ...................
Uw contactpersoon nummers ................
Uw stad postcode ...............
Uw dichtstbijzijnde vliegveld ................

Als je graag de kitten Vandaag zal ik u de man een telefoontje (Jack), dan stuur me je volledige gegevens in zoals gevraagd en ik zal het kitten naar de dichtstbijzijnde beschikbare huisdier te vervoeren bureau en hebben de kitten Geregistreerde voor levering registratie bij de dichtstbijzijnde huisdier te vervoeren bureau oke.
Het zal mij tot 30 minuten om het katje te registreren en het zal het agentschap te nemen tot 5 uur om het katje te leveren op uw woonadres oke.
Dus zodra u zenden mij naar de gegevens die nodig zijn zal ik doorgaan met de levering registratie van uw kitten en het huisdier vervoer instantie die ik ga gebruiken om de kitten inschrijven voor de levering van uw huisadres zal contact met u opnemen per e-mail of telefonisch op hoe het zal leveren het kitten.
dank en wacht op uw mail terug.
Santinez Ferlinez.

Sorry hoor, maar nu ik deze topic heb gevonden en dit heb kunnen vergelijken merk ik al dat je aan de niet persoonlijke aanhef en de totaal niet gericht op je vorige mail gechreven tekst al duidelijk maakt dat het een fake is. Als je nu op zoek bent naar kittens trap dus niet in de val van Santinez Ferlinez of Michelle Harry.

Even om het duidelijk te maken voor googleaars: Aangeboden gratis kittens , hopelijk googlen ze dan deze topic.
Old 15 April 2011, 21:01
pittbull's Avatar
pittbull pittbull is offline
Support

Languages:
oplichting met katjes

Dank voor je post, helaas houdt het niet op, mocht je dit lezen zou je kunnen melden op welke websites je ze gevonden hebt?

Nogmaals bedankt,

PB

YOU THINK YOU STRIKED GOLD, CAREFUL YOU MAY HIT ROCKBOTTOM!
YOUR LUCKY DAY HAS COME, YOU MAY FACE A NIGHTMARE!

NEVER PAY BY WESTER UNION, MONEYGRAM OR BANKTRANSFER, UNLESS IT IS TO YOUR NEIGHBOUR!
Old 19 August 2011, 12:18
jeann6 jeann6 is offline

Languages:
Exclamation Birmaan kittens

Gelukkig heb ik jullie gevonden en zal mijn verhaal hier ook neerzetten.
Wij zagen op marktplaats een advertentie - 10 km bij ons vandaan dus gereageerd. Krijg ik een mail terug dat ze momenteel in de oekraine verblijven en dat de dochter is overleden en dat ze voor de kittens adoptie gezinnen zoeken........

Netjes terug gemaild - gecondoleerd etc etc en dan valt het op dat ze redelijk zakelijk terug mailen. Ineens ligt de vrouw in het ziekenhuis en neemt de man de mailing over en ook dan merk je dat er over de gezondheid van de vrouw met geen woord meer wordt gesproken en terwijl ze toch maandelijks een foto willen etc etc........

Op een gegeven moment vertelde ze dat om de tax op schiphol te omzeilen het beter was om het kitten thuis af te leveren dus ik heb gezegd perfect dan betaal ik aan de deur

dat was niet de bedoeling en onderstaand kreeg ik terug en n.a.v. deze naam heb ik jullie gevonden.......

they told me we have to pay all the money before they can proceed with
the delivery because so many people have abandoned pets before with
them. so you will have to send me the money so that i can will add to
the 170euro i have to pay and pay all of it. you will send me the
money through western union to the name of my assistant. using the
details below.

receivers name........................anastacia nikolaeva
country...................................ukraine
city........................................ivano-frankivsk
city code................................79000

when you do the transfer, send me the senders full names and the money
transfer control number so that we can get the money. as soon as i
receive it, i will make all the necessary arrangements to have the
kitten delivered to you without any problem. also send me the
information i asked for because i will need it to make all the
arrangements. will be waiting

Ik had al mijn bedenkingen ondanks alle foto's die mij gestuurd waren en had me al voorgenomen geen geld over te maken........

Ze mailen onder de naam Laurie en Timo met een gmail account dit is 1 van de voorgaande mailtjes en die lijken op wat ik al in het engels talige gedeelte heb gelezen :

hello. this is Timo, Laurie's husband. Laurie was not feeling well and i had to take her to the hospital. i am really happy that you are willing to adopt a kitten. we have four of them.
we are living and working here in the Ukraine so we have to ship the kitten to you.
i just contacted the shipping authorities and they told me that it will cost a total of 290euro to have one kitten delivered to you. that is 120euro for his flight ticket to your location and 170euro for shipping and other vet check up charges. i can afford to pay the 170euro for the shipping charges so you only have to pay 120euro for the flight ticket of of the kitten to your location and if you want the kitten delivered directly to your home, you will pay extra 15euro otherwise you pick him up at the airport. so if that is ok with you then let me know so that i can proceed tomorrow morning and make the transfer of ownership document from our names to yours and also make all the necessary arrangements to have the kitten delivered to you. you also have to let me know how many of you want and whether you want male or female.
while waiting to read from you, stay blessed Timo

Hoop dat dit andere mensen ook helpt........

De advertentie op marktplaats was trouwens snel verdwenen.
Old 22 August 2011, 21:12
pittbull's Avatar
pittbull pittbull is offline
Support

Languages:
huisdieren kopen via het internet

Een huisdier is vaak bedoelt als het nieuwste familielid en zal daar dan ook vele jaren deel vanuit maken.

Je wilt dus weten waar het dier vandaan, of het dier gezond is en natuurlijk of het dier uberhaupt bestaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het kopen van een dier via het internet is dus zowiezo niet verstandig, en al helemaal niet als het dier voor de 1 of andere reden zich in het buitenland bevind ( veelvuldig gebruikt excuus van oplichters). Dit geldt overigens ook voor andere artikelen. Een goede indicatie is een goedkope prijs.

Zodra de communicatie in slecht nederlands of een andere taal (vaak engels), de prijs te mooi is om waar te zijn of de eigenaar met dier of goederen in het buitenland zit. HAAK AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geef nooit je naam en adres of andere persoonlijke info.

YOU THINK YOU STRIKED GOLD, CAREFUL YOU MAY HIT ROCKBOTTOM!
YOUR LUCKY DAY HAS COME, YOU MAY FACE A NIGHTMARE!

NEVER PAY BY WESTER UNION, MONEYGRAM OR BANKTRANSFER, UNLESS IT IS TO YOUR NEIGHBOUR!
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies