PDA

View Full Version : www.bestseller-digital.com

Jun
14 June 2007, 09:12
Erwin, 18 jaar

ik ben opgelicht door een chinees die bij de naam Zhe Qi gaat.
Hij won mijn vertrouwen door een top service te leveren door snel te reageren en af en toe over zijn leven te praten (over msn)
echter, na betaling van 595 euro was de communicatie accuut verbroken, hij negeerde compleet al mijn berichten en emails... mijn vriend heeft me geholpen om achter te komen waarom, enkele dagen na oplichting gaf hij mij deze site en ik zag dat hij een van de fraudanten was

Ik heb de bank geraadpleegd, ze konden niets doen behalve doorverwijzen naar de politie
de politie vertelde mij dat dit bijna hun laagste prioriteit was en zeiden dat ze er niet veel aan kunnen doen (niets dus)

wat kan ik doen om mn geld terug te krijgen?
ik heb via bank betaald en heb zijn gegevens

Peter van Huys
14 June 2007, 14:09
Erwin,
Inderdaad, je geld ben je kwijt, daar valt nog weinig aan te doen. Het enige wat tegen dit soort oplichters kan gedaan worden is je medemens (vrienden, familie, ...) waarschuwen tegen deze praktijken.
Mvg,
Peter

spirited
1 July 2007, 14:36
hi i want to understand if you were deceived,because i understood that this site with www.bestseller-digital.com are cheats.if you are victime of this cheat please write me my email is *removed* thank you