View Full Version : gratis sms? opgelicht door 'combo club'
Unregistered
5 March 2007, 17:06
Door te googelen op 'gratis sms' kwam ik terecht op:
http://www.coolfreetruetones.com/ws/acp?sp=31832&t=100
Als je hier je tel.nr. invult met het vermoeden dan een paar gratis smsjes te kunnen versturen, wordt er, zonder dat je toestemming wordt gevraagd, 4 euro van je beltegoed afgehaald. Op emails reageren ze niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mvg,
Sel
Peter van Huys
7 March 2007, 17:13
Ik heb er geen ervaring mee, maar zou zeker eens bellen naar je gsm-operator. Zij moeten je toch verder kunnen helpen. En waarschijnlijk hebben ze wel een procedure om de betalingen stop te zetten (stel dat je je ingeschreven hebt voor maandelijkse 'free' sms-en van 4 Euro).
Laat je weten hoe het afloopt en wat je ondernomen hebt, zodat anderen hier ook kunnen uit leren ?
Mvg
Peter
renew
19 March 2007, 22:26
Ik herken dit, ik heb nog maar pas opgewaardeerd en 1x gebeld met mijn mobiel en alles is er al af...
Laat alsjeblieft weten wat ik eraan kan doen, want ik kan er verder niet zoveel over vinden.
unregisterd
1 April 2007, 11:54
ik ook hoe kan je dit weer terug draaien ik word er gek van
gelukkig had ik geen beltegoed meer
Unregistered
5 April 2007, 09:16
mijn zusje had 14 euro op de telefoon staan en ze haalde gewoon geld er af nu heb ze nog maar 3euro dat is echt niet leuk
Unregistered
10 April 2007, 12:41
je moet even dit telefoonnummer bellen Timwe 0263724604
Peter van Huys
11 April 2007, 10:01
je moet even dit telefoonnummer bellen Timwe 0263724604
Kan je even toelichten wat dat nr dan juist is ?
En ik vermoed dat dit een nummer in Nederland is en dus niet van toepassing voor Belgische gedupeerden ?
Mvg,
Peter
Unregistered
18 April 2007, 11:11
Ik heb zelf ook via die site smsjes gestuurd omdat ik via mijn mobiel niet kan smsen ( systeem fout) nou krijgk de hele tijd stomme smsjes.