View Full Version : gratis sms? opgelicht door 'combo club'
Unregistered
5 March 2007, 17:06
Door te googelen op 'gratis sms' kwam ik terecht op:
http://www.coolfreetruetones.com/ws/acp?sp=31832&t=100
Als je hier je tel.nr. invult met het vermoeden dan een paar gratis smsjes te kunnen versturen, wordt er, zonder dat je toestemming wordt gevraagd, 4 euro van je beltegoed afgehaald. Op emails reageren ze niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mvg,
Sel
Peter van Huys
7 March 2007, 17:13
Ik heb er geen ervaring mee, maar zou zeker eens bellen naar je gsm-operator. Zij moeten je toch verder kunnen helpen. En waarschijnlijk hebben ze wel een procedure om de betalingen stop te zetten (stel dat je je ingeschreven hebt voor maandelijkse 'free' sms-en van 4 Euro).
Laat je weten hoe het afloopt en wat je ondernomen hebt, zodat anderen hier ook kunnen uit leren ?
Mvg
Peter
renew
19 March 2007, 22:26
Ik herken dit, ik heb nog maar pas opgewaardeerd en 1x gebeld met mijn mobiel en alles is er al af...
Laat alsjeblieft weten wat ik eraan kan doen, want ik kan er verder niet zoveel over vinden.
unregisterd
1 April 2007, 11:54
ik ook hoe kan je dit weer terug draaien ik word er gek van
gelukkig had ik geen beltegoed meer
Unregistered
5 April 2007, 09:16
mijn zusje had 14 euro op de telefoon staan en ze haalde gewoon geld er af nu heb ze nog maar 3euro dat is echt niet leuk
Unregistered
10 April 2007, 12:41
je moet even dit telefoonnummer bellen Timwe 0263724604
Peter van Huys
11 April 2007, 10:01
je moet even dit telefoonnummer bellen Timwe 0263724604
Kan je even toelichten wat dat nr dan juist is ?
En ik vermoed dat dit een nummer in Nederland is en dus niet van toepassing voor Belgische gedupeerden ?
Mvg,
Peter
Unregistered
18 April 2007, 11:11
Ik heb zelf ook via die site smsjes gestuurd omdat ik via mijn mobiel niet kan smsen ( systeem fout) nou krijgk de hele tijd stomme smsjes.
Ik heb ze gebeld maar ze zeggen me dat ik combo stop moet smsen naar dat nummer maar ik kan niet smsen dat is wrom ik die site gebruikte!!
Ik ga hier zeker werk van maken!
Unregistered
19 April 2007, 15:05
IK HAD HET OOK
ik had geen beltegoed en toen kreeg ik smsjes van
dit kan hier niet geplaatst worden
maar nu heb ik beltegoed gekocht
en ineens
halen ze het er gewoon AF
je moet sturen COMBO STOP naar 3210
maar wat n idioten
en ik zie nerges gratis smsjes die ik kan sturen
dddddddddddd1234
1 May 2007, 12:40
je kunt ook naar www.vodafone.nl/myvodafone gaan en dan registreren als je vodafone als profider hebt en dan naar gratis smsjes en dan kun je 2 gratis smsjes versturen per dag doei!!!
Unregistered1
7 May 2007, 09:41
Helaas heb ik hier ook ervaring mee. Ik wist niet de oorzaak, maar toen ik ging speuren om google kwam ik hier terecht, en wist ik gelijk van mijn beltgegoedvermindering.
Om het stop te zette sms je: stop combo naar 3210.
Heeft de combo club ook een website? Zou graag weten welke dat is.
HET VERHAAL;
door te googlelen kwam ik erachter dat dit de pesterij was, bij mij stond steeds in de vervelende smsjes;
VIBRA!!! Je bent nu lid van Club Reggae. De vetste en coolste reggae ringtones&wallpapers. Help? Bel naar 026-3724604
Ik direct gebeld, word je in de wacht gezet tot 4 maal toe, als ik die mensen toch in handen kon krijgen he, maar nee ze ziteen daar veilig en je komt niet achter hun adres, anders zou ik ze eens een heel vervelend bezoekje brengen wat ze nog lang zouden herinneren.
IK HAD HET OOK
ik had geen beltegoed en toen kreeg ik smsjes van
dit kan hier niet geplaatst worden
maar nu heb ik beltegoed gekocht
en ineens
halen ze het er gewoon AF
maar wat n idioten
en ik zie nerges gratis smsjes die ik kan sturen
hoe duur is dat dan??
Unregistered 2
12 June 2007, 18:52
ik heb dit ook meegemaakt afgelopen week, ik had gelijk terug gesmst dat ik het stop wilde zetten, maar toch afgelopen zondag is er 4,20 euro van mijn beltegoed afgegaan, ik snap er niks meer van!
weet iemand dit?
groetje Liset
Unregistered0
13 June 2007, 08:27
Dit smsje ontving ik dus ook vanochtend en er is idd 4,- van mijn beltegoed afgeschreven..
Ik heb direct 'stop combo' gsmst naar 3210 en kreeg een smsje dat de combo gestopt is,
hopelijk is dat nu ook zo..?
Ik vind dit echt te idioot voor woorden...
123456877
14 June 2007, 20:12
Leuk, maar het moet STOP COMBO naar 3210 zijn.
Boze gast
21 June 2007, 16:20
<Abusive and inappropriate post contents removed. Please think before you post on a public forum, and read our guidelines thoroughly before making any posts on this website. Thank you - the administration>
Willemien
27 June 2007, 16:33
hallo,
ik ben erg boos!ik had net 10€btg en ik had wat opgemaakt
ik had 8€ 52 cent nog opeens kreeg ik een smsje van Combo Club!
en ik had 4,20€ minder ik ben erg boos ik wil bellen maar hoe duur is
dat wel niet!Als jullie het weten willen jullie dan naar willemien_x@hotmail.com een mailtje sturen?Alvast Bedankt!
Willemien
Wat een gedoe zeg!!!
Dat stop combo helpt niet!!!
Krijg ik dit terug: het bericht is onjuist. Controleer of je de juiste code hebt ingevoerd ????
Hoe kom je er vanaf? Want als je smst stop combo helpt niet!!!
klaas1950
6 August 2007, 12:13
Het nummer 3210 om je sms-bericht "stop combo" heen te sturen bestaat niet (meer?)en het nummer 026-3724604 geeft de melding dat ze alleen bereikbaar zijn op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur terwijl je juist op een dergelijk tijdstip belt.
Afwachten dan maar?
mariska
21 August 2007, 09:07
ik vindt afschandalig dat er zo btg van je mobiel wordt gehaald ik had 10 euro btg en 92 euro cent over dus ze zorgen maar dat ik me btg treug krijg want ik zet deze website wel bekend op alewebsite s dat het vieze hufters website is en ik weet niet hoe we hier aan komen ik heb me niet eens aan gemeld dus wie dat gedaan heeft die is nog niet klaar dus als ik hun was dan zou ik die 10 euro maar treug zetten op mijn mobiel simkaart t-mobiel dus ik vindt dit echt niet leuk als ik jullie was zou ik deze website even op ale website zetten want iedereen heeft zo zijn btg kwijt dus maak hier een melding van gr mariska
Gese
10 November 2007, 10:03
Sms 'stop combo' naar 3210. Gewoon met je eigen mob doen en niet over internet. Dit kost € 0,09 of € 0,22 (een standaard smsje). Als het goed is ben je er dan vanaf. Dat hoop ik tenminste want ik heb het gister net zelf meegemaakt!
Peter van Huys
10 November 2007, 18:08
Belgen kunnen terecht bij de Telecom-ombudsdienst:
http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html
Misschien bestaat er in Nederland ook zoiets ?
Stefni
14 November 2007, 12:13
Ja ik was ook in de maling genomen door deze troep, ik heb uiteindelijk dat nummer gebeld waar ik best wel van baal want zo verdienen ze alweer geld aan me.. Maar werd gelijk doorverbonden en ze zei alleen maar oh dan moet je alleen maar stop smsen naar 3210. Net alsof ik dom was, dus mijn tip is stop te smsen als stop combo niet werkt, het heeft bij mij iig uiteindelijk wel gewerkt.. Het duurt natuurlijk bij deze #$^#^*#%^&@%^ idioten altijd wat langer om je af te melden als je aan te melden.
Succes!
rataplan
18 December 2007, 14:15
Ik zou zeggen (ik ben ook opgelicht) bombardeer ze met e-mails van allerlei IP adressen !!!
Wat zit hier achter :
WWW.TIMWE.COM
Hoofdkantoor in Portugal
COMBO CLUB herbergt een aantal van deze SMS diensten , maar het adres is niet te achterhalen !!! Wat wel kan is herhaald FAXEN sturen (via de computer) met flinke zwarte
bladzijden. Laten we hen met zijn allen ook op kosten jagen !!!!
Groet
Rataplan
beltoegoedweg
28 January 2008, 14:02
ik heb deze probleem ook en ik heb net 10 minuten geleden naar deze nummer : 0263724604 gebeeld en krijg een nederlandse dame aan de lijn en ze zegt dat ze het in orde gaat maken ?!
beltoegoedweg
28 January 2008, 14:08
ik heb ook deze probleem en heb net naar die nummer 0263724604 gebeeld en krijg een nederlandse dame aan de lijn en er wordt gezegd dat het in orde wordt gemaakt
Udnregistered
12 February 2008, 21:43
Dit smsje ontving ik dus ook vanochtend en er is idd 4,- van mijn beltegoed afgeschreven..
Ik heb direct 'stop combo' gsmst naar 3210 en kreeg een smsje dat de combo gestopt is,
hopelijk is dat nu ook zo..?
Ik vind dit echt te idioot voor woorden...
En was het toen ook echt gestopt?
niet.leuk
12 February 2008, 21:49
Oow ik heb me net ook ingeschreven daarvoor STOM STOM STOM!
Ik heb gelijk een smsje terug gestuurt met stop combo.
Ik kreeg een smsje terug dat het zou stoppen, maar ik ees hier nu allemaal dingen en ik
ben nu toch echt aan het twijfelen of het wel werkt.
Suuuz
14 February 2008, 17:55
Oeps..
ik heb me net dus ook aangemeld bij combo sms. Ik had geen beltegoed, dus ik dacht dat dit wel een goede uitweg zou zijn! Ik kwam er achter dat het me elke week €4,20 kost, dus ik wil me afmelden. Ik heb opgebeld naar het nummer dat op de site genoemd wordt, maar dat is niet in gebruik. Werkt het als ik " stop combo " naar 3210 sms?
anonimous
15 February 2008, 19:37
ben ook opgelicht door de 3210-bende.
026-3724604 gebeld, zou uit het systeem gehaald worden.
verhaal is dat ik dacht een gratis sms-je te sturen. bleek er een sms service aanvast te zitten. dus zet em meteen stop met 'stop combo' te sms'en. kreeg bevestiging dat ik gestopt was.
toch kreeg ik elke week smsjes, elke week dezelfde!!
hoe mijn penis groter zou worden als ik mijn schaamhaar zou scheren.
ja en!?
na een maand nog een keer 'stop combo' opgestuurd per sms.
krijg een bericht terug met mededeling dat ik geen lid ben!
maar moet wel betalen!?
bij het 026 nummer gevraagd of ze mijn geld even terug kunnen storten.
tja, dan ga je moeilijke vragen stellen en worden ze minder aardig.
ze geven niet door wie ze zijn op TIMWE na.
de rechtspersonen bevinden zich in het buitenland, dus wie is aansprakelijk?
opdrachtgever voor de factuur is Netsize gevestigd in Capelle a/d IJssel.
zij geven opdracht aan de provider om de sms kosten in rekening te brengen.
mogen ze ook de kosten aan mij terug betalen.
of ik mijn geld terug krijg weet ik niet.
voor iedereen die dit meemaakt:
wanneer je de combo stop zet en toch nog smsjes krijgt.:
BEWAAR ALLES, GA NAAR DE POLITIE EN DOE AANGIFTE VAN OPLICHTING!!
politie neemt dit serieus, al gaat het maar over 1 enkele euro.
dit is de enige manier om deze malafide bedrijven aan te pakken, laat ze het gehijg van justitie in hun nek maar voelen.
Gopal
31 March 2008, 20:04
tja waar beginnen elke maand is mijn mobiele rekening met maar liefs 20 toegenomen.
Zoals denk ik de meeste denk je van damn weer teveel gebeld maar na vier maanden denk je toch van he hier is wat mis.
Om een lang verhaal kort te maken heb de klantenservice gebeld 026 nog wat en ze zouden het stop zetten ja is ze grade maar zo makkelijk werkt het niet.
Hoe ben ik lid geworden van deze sms diest terwijl ik nooit een bevestiging heb gekregen of een overkomst ben aangegaan tenminste niet dat ik weet.
Ja zei de mevr van de klantenservice dit kan al met je telefoonnummer en je email adres nou zei ik heb nog nooit zo simpel een abbnmt gekregen dat zo makkelijk gaat voor ruim 20 per maand en dit kan ook niet dit is oplichting en ga hiermee niet akkoord.
mvg jelle gopal
Gopal
31 March 2008, 21:25
mensen hoor dit: Ik ontdekte dat de laatste tijd mijn abonnementkosten van kpn wel erg duur waren ruim 20 euro duurder.
De eerste maanden dacht ik denk wat iedereen zou denken DAmn een beetje teveel gebeld maar na een aantal maanden tot aan afgelopen week ontving ik een aantal smsjes op zondag van dat er een ringtone beschikbaar was.
Nou, dacht ik daar hoef ik niks van dus heb nooit gereageerd of een ringtone of dergelijks gedownload maar, toen ik naar de klantenservice belde een 026 nr bleek dat ik een abonnement had op die ringtones zo'n 4 euro per week.
Nou vraag ik me af: hoe kun je een abonnement afsluiten met volgens die klantenservice alleen je telefoonnummer en je e-mail noem mij ouderwets maar zo makkelijk heb nog nooit een abonnemt kunnen afsluiten want iedereen die mij zo'n beetje ken heeft die gegevens.
Ik heb nooit een bevestiging gekregen, heb geen mondelinge overeenkomst gesloten of ook maar iets ondertekend.
Vergeleken met mijn telefoon abonnement waar je weldegelijk iets moet onderteken, moet pinnen enzo. Het gaat hierbij om en even groot bedrag als mijn telefoon abonnement dus die verdubbeling ligt niet aan mijn belgedrag maar aan die hele undercover operatie TT.
Ik open mijn rekeningen nooit van kpn die worden wel betaalt.
Maar ik heb nooit toestemming gegeven om op wat voor manier dan ook om van mijn rekening geld te halen of via een sluwe omweg "gewoon" bij mijn telefoonrekening optellen, nee dat zeker niet.Mijn ringtones zijn gewoon mijn muziektracks op mijn pc tje daar ga ik NOOIT voor betalen en dat heb ik ook nooit overwogen.
Ik kan mij voorstellen dat mensen die ooit met een lokkertje B.V Gratis SMSen hun telefoonnummer hebben achtergelaten en ook hun email adres hebben achtergelaten hierin zomaar zonder het eigelijk door te hebben hier 4 eu per week zijn ingeluisd.
Het smsje wat je krijgt lijkt eerder op reclame dan dat je lid bent en is misleidend want er staat wel o.a van wil je stoppen sms stop maar waarom zou ik iets stoppen waar ik geen lid van ben.
Verder wil ik ff zeggen dat als je zo makkelijk een abonnement kunt afsluiten met andere woorden een overeenkomst aan gaat met een dienst en dit van beide kanten bevestigd moet worden wat dus niet kan met alleen je telefoonnummer en emailadres, deze waar wel makkelijk aan te komen is met een geniepig lokkertje zoals bovengenoemde.
Ik vraag mij af of er meerdere mensen zijn die ook diezelfde ervaring hebben en afgewimpeld zijn met een "we zetten het stop" en "we sturen u klacht door"NO WAY HOZEH
Een geergerd persoon
Gopal
31 March 2008, 21:34
Trouwens heb de ombudsman gebeld en deze mevrouw vertelde dat ik een aangetekende brief moest opsturen naar het hoofdkantoor, maar wil graag met iemand, 2 kunnen meer dan een in contact komen die hetzelfde ervaart en dit als oplichting beschouwt en vind dat hiertegen moet worden opgetreden en dat lukt met z'n tweeen eerder dan in mijn eentje.
Deze ombudsvrouw bevestigde dat je met alleen een e mailadres of telefoonnummer geen overeenkomst kunt sluiten AMEN I'll rest my case untill someone will supprt me cause alone i think it's no use.
Mijn E-mail is jgopal1985@hotmail.com
En mijn telefoonnummer is 0612541983
Woon in Drachten
Hoor het graag
Gopal
31 March 2008, 21:38
Ik hoor en lees dat 3210 niet eens bestaat maar weet het niet zeker wat ik zou proberen en dit heb ik ook gedaan is naar het nummer 0263724604 bellen en dan stoppen ze het per direct.
Maar maak het niet te moeilijk want die dames achter die telefoon begrijpen het soms half niet eens en willen het liefs afwimpelen.
Gewoon duidelijk zijn ok Succes
Groeten J.Gopal
:thumbup1:ik vindt afschandalig dat er zo btg van je mobiel wordt gehaald ik had 10 euro btg en 92 euro cent over dus ze zorgen maar dat ik me btg treug krijg want ik zet deze website wel bekend op alewebsite s dat het vieze hufters website is en ik weet niet hoe we hier aan komen ik heb me niet eens aan gemeld dus wie dat gedaan heeft die is nog niet klaar dus als ik hun was dan zou ik die 10 euro maar treug zetten op mijn mobiel simkaart t-mobiel dus ik vindt dit echt niet leuk als ik jullie was zou ik deze website even op ale website zetten want iedereen heeft zo zijn btg kwijt dus maak hier een melding van gr mariska
He.. We moeten hiertegen optreden en mischien naar de politie want anders blijven ze op slinkse wijze mensen "blij" maken met hun fantastische dienst.
Jij hebt een beltegoed kaart dus merk je het direct als je niet meer kan bellen want je hebt het nooit aangevraagd dus ben je verrast (op z'n minst)
Ikke heb een abonnement dus in eerste instantie zoals hieronder ook geschreven denk je dat je teveel gebeld hebt, ik denk dat er meer mensen zijn die het niet eens doorhebben dat ze geld word afgetroggeld.
Ik wens je succes
sevlos
6 April 2008, 10:04
Als je hier je tel.nr. invult met het vermoeden dan een paar gratis smsjes te kunnen versturen, wordt er, zonder dat je toestemming wordt gevraagd, 4 euro van je beltegoed afgehaald. Op emails reageren ze niet.
Mvg,
Sel
hoi sel,
je kan ze bellen op het nummer 0263724604 iedere keer zeggen ze 'heb je een moment' ik schreeuwde iedere keer neeeeeeee en op een gegeven moment word je toch doorgezet in de w8 gezet en w8ten en w8ten dus heb weer opnieuw gebeld en heb gezegd dat ik ze voor de rechter sleep ik kan niet w8ten heb ik geschreeuwd daarna zei die vrouw ok ik haal je er nu uit heb ze kapot gescholden voor oplichters dit zijn echt oplichters dat niemand hier wat aan doet dat ze die site niet onbruikbaar maken is ook zo onlogisch. ik heb ook mijn provider opgebeld en die zijn er ook achteraan gegaan heb ook het hele verhaal aan hun uitgelegd. dus je moet echt provider ook bellen en dat nummer ook en zeggen dat je ze voor de rechter sleept dat helpttt ik was het ook echt van plan maar ja ik ze hebben me er natuurlijk meteen uitgehaald
Ik herken dit, ik heb nog maar pas opgewaardeerd en 1x gebeld met mijn mobiel en alles is er al af...
Laat alsjeblieft weten wat ik eraan kan doen, want ik kan er verder niet zoveel over vinden.
ik had er duss ook last van en kreeg beetje hele maffe rekeningen,,maar ik weet al wat je moet doen want heb het net stop gezet je stuurd gewoon naar 3210 stuur je stop en dan is alles klaar :) succes
groetjes uit ROTTERDAM
slahemverot
23 August 2008, 22:45
ben al 30 euro kwijt aan dat gierige gedrag van stop combo 3210. heb me zelf nie eens opgegeven. heb dus dinsdag gebeld en dan krijg je zo een vrouw aan de lijn die je dan eerst een minuut in de wacht laat staan en dan vervolgens bedankt voor et wachten en verder gaat vraagt wat er is en dan moet ik me nummer geven zegt ze dat ze het van daaraf zou afmelden.en nu nog afwachten
Entertainer
24 August 2008, 19:09
ben al 30 euro kwijt aan dat gierige gedrag van stop combo 3210. heb me zelf nie eens opgegeven. heb dus dinsdag gebeld en dan krijg je zo een vrouw aan de lijn die je dan eerst een minuut in de wacht laat staan en dan vervolgens bedankt voor et wachten en verder gaat vraagt wat er is en dan moet ik me nummer geven zegt ze dat ze het van daaraf zou afmelden.en nu nog afwachten
Als je je niet opgegeven hebt wordt dit beschouwd als diefstal, aangifte doen dus
valentino
4 September 2008, 08:15
Nou ben dus niet de enige, alleen ik heb nooit gratis smsjes willen sturen of zo, en ik doe nergens aan mee,,
Maar enige wat ik weer, is dat het een stell flachers zijn, want kreeg er nu net weer 1.. combo stop heb ik al gedaan, je denkt toch niet echt dat ze er mee stoppen toch?!?
Groetjes Sharon..
Entertainer
4 September 2008, 13:36
Ze zullen er wel mee moeten stoppen.
Als u nooit iets geacepteerd heeft; naar de politie gaan en naar de consumentenbond
wolf 35
10 September 2008, 08:37
ik dacht ook dat ik gratis kon smsen nu krijg ik steeds smsjes van die combo en als ik dan stop combo stuur dan krijg ik een sms van je bent geen lid van de combo club ?????? nou ik kom er dus ook niet vanaf .
kla
13 September 2008, 12:43
Mvg,
Selze hebben mij ook voor de gek gehouden ik schrok, is toch niet normaal alleemaal bij
Rianne
13 September 2008, 17:11
Dit is echt zo dom hea,
ik heb precies hetzelfde als jullie allemaal hebben,
als ik me btg op me mobiel heb staan krijg ik elke week een smsje van die combo club, bij mij gaat er dan elke week 4 euro af..
ik heb ook al een keer SMS stop combo naar 3210 gesmst maar ze blijven maar komen?!
weet iemand wat ik er tegen moet doen?
anders kan ik maar het beste een nieuwe simkaart kopen ofniet?
groetjes
Luc
30 September 2008, 17:03
Ja, ik heb precies ut zelfde probleem.
Ik ben er wel vanaf gekomen.
Hoe: eerst heb ik een paar keer stop combo naar 3210 gestuurd. Dit had geen effect ik kreeg opnieuw sms's.
Daarna heb ik naar het nummer 026-3724604 gebeld. Ik kreeg iemand aan de lijn en ze heeft me uit het systeem verwijderd. Ik heb daarna geen berichten meer ontvangen.
Eefje
28 October 2008, 16:21
mij is hetzelfde overkomen. STOP COMBO smsen naar 3210 heeft geen zin, heb ik 3 x gedaan en de smsjes blijven maar komen..
ik heb mijn provider gebeld (telfort) en zij hebben deze dienst geblokkeert! dus bel je provider en laat het blokkeren!
ook ga ik naar de politie en stuur n mail rond naar mijn contactenlijst. Als iedereen naar de politie stapt kunnen deze mensen misschien gepakt worden.
suc6 ermee.. echt te lage streek dit..
groetjes
Eefje
29 October 2008, 20:20
ik ben er vandaag achter gekomen dat het nummer van Combo Club niet 3210 is maar 41111.
Mijn provider adviseerde me STOP naar dit nummer te smsen, voor de zekerheid. Dus dat zou iedereen ook nog even kunnen proberen.. als ik deze zondag geen smsjes meer krijg laat ik het nog even weten!
Ikhebzegevonden
5 December 2008, 09:40
Heeft de combo club ook een website? Zou graag weten welke dat is.
HET VERHAAL;
door te googlelen kwam ik erachter dat dit de pesterij was, bij mij stond steeds in de vervelende smsjes;
VIBRA!!! Je bent nu lid van Club Reggae. De vetste en coolste reggae ringtones&wallpapers. Help? Bel naar 026-3724604
Ik direct gebeld, word je in de wacht gezet tot 4 maal toe, als ik die mensen toch in handen kon krijgen he, maar nee ze ziteen daar veilig en je komt niet achter hun adres, anders zou ik ze eens een heel vervelend bezoekje brengen wat ze nog lang zouden herinneren.
GOEDENDAG LUI,
IK HEB HETZELFDE PROBLEEM GEHAD MET DIE IRRITANTE SMSJES OVER RINGTONES EN ALLE ONZIN. IK HEB ZE OOK GEBELD MET 026-3724604 EN ZE ERIN GELUISD, DOOR ZE ZOVER TE KRIJGEN HET ADRES VAN HUN VESTIGING VRIJ TE GEVEN. IK BEN ERLANGS GEWEEST EN IK HEB ME DAAR TOCH EVEN DUIDELIJK GEMAAKT, ZOWEL WOORDELIJK ALS MET DADEN EN IK VREES DAT HET HIER NIET OPHOUDT. INTIMIDATIE WERKT, MAAR ALS JE HET NIET OP KAN LOSSEN, GA ERLANGS EN GEEF ZE EEN DREUN.
GR, DEGENE DIE ZE WEL GEVONDEN HEEFT.
Ikhebzegevonden
5 December 2008, 09:44
mensen, dat reggae combo is maar een klein deel van de 100 combos die ze hebben lopen. Ik kreeg het ook zomaar binnnen en smste zowel "COMBO STOP" als "STOP COMBO" maar je moet gewoon STOP naar 3210 smsen en alles wordt gecancelled. graag gedaan. Ik ben erlangs geweest en ze duidelijk gemaakt dat als ze mij nog een keer aftroeven met deze nonsens, dat ik daar de hele tent verbouw. Groet, Landgenoot
vBulletin Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.